خبرگزاری کار ایران

محمد علی نجفی:

البرز در راستای رشد و توسعه، پتانسیل خوبی دارد/ جذب ۵۵۵میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی پس از برجام

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۵۹

استاندار البرز گفت: برجام شرایط جذب و مشارکت سرمایه گذاران خارجی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه کیسه خون خاورمیانه که امروز در مجموعه اقتصادی پیام برگزار شد با اشاره به سومین سفر وزیر بهداشت به استان، گفت: البرز ظرفیت‌های کم نظیری برای جذب سرمایه‌‌گذاری داخلی و خارجی در حوزه های مختلف، دارد.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که در البرز مهیا شده پس از برجام حدود ۵۵۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب شده است.

نجفی گفت: مجموعه اقتصادی پیام شرایط مناسبی برای ایجاد کارخانه تولید کیسه خون ایجاد کرده و ۱۰۵ کارگاه دارویی و تجهیزات پزشکی در استان البرز مستقر و  فعال هستند.

وی افزود: ۷ هزار و ۴۸۰ نفر در بخش دارویی و تجهیزات بهداشتی استان مشغول به کار هستند، که این ظرفیت را علاوه بر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های استانی در تعامل و همراهی موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق شده است.

نجفی با بیان اینکه البرز برای توسعه و حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی آمادگی لازم را دارد اضافه کرد: این استان بیشترین میزان اشتغال دارویی را در کشور دارد.

وی گفت: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نباید پشت در اتاق مدیران بمانند، چراکه البرز توان جدی و زمینه لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البرز با سرعت بسوی پیشرفت و توسعه حرکت می کند و با توجه به اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آینده زیبا و روشنی برای این استان می‌بینم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز