خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور خبر داد:

صدور 40 میلیون کارت هوشمند ملی/ دی ماه امسال پایان طرح

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۱۵

رئیس سازمان ثبت احوال از صدور ۴۰ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور خبر داد .

به گزارش ایلنا، حمید درخشان نیا در حاشیه گردهمایی روسای کمیته ایثارگران ادارات کل ثبت احوال کشور  در ساری گفت: از ۶۰ میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی تاکنون برای ۴۰ میلیون نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است.

وی کارت هوشمند ملی را کلید ورود به دولت الکترونیک دانست و افزود: با حمایت سازمان برنامه و بودجه تا دی ماه امسال طرح کارت هوشمند ملی به اتمام می رسد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه افراد باید هر چه سریع تر برای ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کنند، گفت: افرادی که در روزهای آخر ثبت نام می کنند در صورت انجام کارهای اداری دچار مشکل می شوند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد کارکنان ثبت احوال از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، گفت: خدمت به مردم با انگیزه زیاد و جلب رضایت مردم از اولویت های سازمان ثبت احوال است.

رجبی مدیر کل ثبت احوال مازندران نیز با بیان اینکه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در مازندران، واجد دریافت کارت هوشمند ملی هستند، گفت: 2 میلیون نفر تاکنون در مازندران برای دریافت کارت هوشمند ملی نام نویسی کرده‌اند.

وی افزود: افرادی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکردند با مراجعه به سایت ثبت احوال مازندران یا دفاتر پیشخوان و پستی ثبت نام کنند.

مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: ۱۴۰ دفتر پیشخوان دولت و ۶۰ مرکز پستی در مازندران، آماده ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی هستند.

رجبی افزود: پیش ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان دولت از یکم خرداد رایگان می‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز