خبرگزاری کار ایران

رجبی خبر داد:

رقابت ۶۱۰ مددجوی البرزی در جشنواره قرآن و سرود

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۲۰۹

معاون کمیته‌امداد البرز از حضور ۶۱۰ مددجوی تحت حمایت کمیته‌امداد در جشنواره قرآن و سرود خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای شناسایی استعدادهای فرهنگی در بین خانوارهای تحت حمایت، گفت: مرحله شهرستانی جشنواره قرآن و سرود در بهمن‌ماه سال ۹۶ برگزار شد و نفرات منتخب در اردیبهشت‌ماه باهم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه معنوی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین جامعه هدف این نهاد از جمله مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، افزود: ۶۱۰ مددجوی تحت حمایت کمیته‌امداد البرز در جشنواره قرآن و سرود مدافعان حرم شرکت کردند.

رجبی با اعلام اینکه خدمات فرهنگی ارائه‌شده به مددجویان با هدف توانمندسازی فرهنگی انجام می‌شود گفت: رقابت قرآنی مددجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد البرز در رشته‌های قرائت، اذان، ترتیل و حفظ پنج جزء و در بخش سرود با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مستضعفین، مقاومت و استکبارستیزی انجام‌شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد البرز با اعلام اینکه منتخبان بخش استانی در آینده نزدیک برای رقابت با نفرات برتر سایر استان‌ها به مرحله کشوری وارد می‌شوند، افزود: ۲۶۰ برگزیده بخش شهرستانی شامل ۱۱۰ دختر و ۱۵۰ پسر در مرحله استانی باهم رقابت کردند.

رجبی یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۳۲ هزار نیازمند، تحت حمایت کمیته امداد هستند و علاوه بر بهره‌مندی از خدمات حمایتی و معیشتی این نهاد از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی که متناسب با گروه‌های مختلف جامعه هدف اعم از بانوان سرپرست خانوار، سالمندان، دانشجویان و دانش آموزان طراحی‌شده است، استفاده می‌کنند.

گفتنی است، با مشخص شدن نتایج مرحله استانی جشنواره در نهایت ۱۱۵ نفر به عناوین برتر دست پیدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز