خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان‌رضوی خبرداد:

بازگشایی جاده‌های مسدود شده از سیل سبزوار/ راه ارتباطی 14 روستا همچنان مسدود است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۳۷۴

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بازگشایی جاده های مسدود شده از سیل شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل حسینی گفت: جاده‌های مسدود روستاهای زردکوه، فشتنق، ساروق، افچنگ و نیز جنوب بخش رودآب شهرستان سبزوار که در پی سیلاب مسدود شده بودند، امروز بازگشایی شدند.

ابوالفضل حسینی افزود: با این وجود در شهرستان مرزی سرخس جاده های روستایی کال سرخ، روستایی آق دربند، قره سنگی، شوری چه، پس کمر و روستای کلاته هنوز مسدود هستند.

وی ادامه داد: همچنین جاده های روستایی دو آبی، قلجق، جغال و قزلق، شورکال، حاتم قلعه، سنگ سوراخ و کماجخور در شهرستان درگز به دلیل سیلاب مسدود هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در شهرستان کلات نیز جاده های روستایی نفت خلج و بابافرجی، در شهرستان فریمان جاده های روستایی حسین آباد قلعه سرخ، حاجی آباد و گنده چشمه و نیز روستای مانچ در شهرستان باخرز نیز به علت سیلاب مسدود هستند.

بارش‌های رگباری که عصر دوشنبه در خراسان رضوی آغاز تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز