خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان:

مجوز 70 دفتر فرعی احزاب در استان لرستان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۵۶

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان از صدور مجوز 70 دفتر فرعی احزاب در استان لرستان خبر داد

به گزارش‌ خبرگزاری ایلنا از لرستان، ناهید پرویزپور در مجمع‌عمومی سالانه تشکل‌های دانشجویی و فارغ‌التحصیلان لرستان اظهار داشت: در جامعه اسلامی ایران که مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است احزاب نقش‌ها و کارکردهای متفاوتی دارند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی ویژه احزاب، افزود: نقش‌آفرینی ویژه آن‌ها به واسطه این است که متولی افکار عمومی جامعه به ویژه در زمان انتخابات هستند و جامعه را برای مشارکت در این زمینه آماده می‌کنند.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان عنوان کرد: احزاب به واسطه نفوذی که دارند می‌توانند در ترکیب، تعدیل و توزیع قدرت در جامعه موثر باشند؛ هدف تمام احزاب حمایت از‌ منافع مردم و حفظ کیان انقلاب اسلامی است و طی چند سال اخیر فعالیت‌هایی در کشور و همچنین در لرستان در این راستا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: طی چند سال اخیر در لرستان مجوز 70 دفتر فرعی احزاب صادر شده و خانه احزاب نیز به عنوان محلی برای تضارب آرا در لرستان نیز شکل گرفته است، احزاب به واسطه اینکه از دل جامعه بیرون آمده‌اند پل ارتباطی خوبی بین دولت و مردم هستند و باید با حفظ اختلاف سلیقه تعامل دوسویه خوبی با یکدیگر داشته باشند.

پرویز پور تصریح کرد: هر حکومتی که بخواهد به توسعه سیاسی و پایدار دست یابد باید انتظارات مردم را برآورده کند که در این زمینه احزاب نیز نقش کلیدی دارند و این در حالی است که با استقرار جمهوری اسلامی توسط دولت نگاه‌های ویژه و متفاوتی به فعالیت‌های حزبی ایجاد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز