خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی البرز خبرداد:

رهایی تاجران ربوده شده از چنگ گروگانگیران

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۶۲

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از رهایی تاجران ربوده شده از چنگ گروگانگیران خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار سیدجعفر حسینی با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر آدم ربایی 2 تاجر در شهرک بنفشه کرج، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی اداره مبارزه با جرایم جنایی به مقر انتظامی اعزام و پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: بنا بر اظهارات شاکیان، مشخص شد گروگان‌ها از شرکای تجاری آنها بودند که در پی تماس تلفنی 2 فرد ناشناس و قرار ملاقات حضوری در تهران، تلفن همراه آنها خاموش شده است.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شاکیان در ادامه بیان کردند روز بعد از حادثه، شخص ناشناسی طی تماسی با آنها اعلام می‌کند که همان روز مبلغ 3 میلیارد ریال به صورت نقد به حساب اعلامی واریز کنند وگرنه گروگان‌ها را به قتل می‌رسانند.
 
سردار حسینی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی، دستگیری متهمان و رهایی گروگان‌ها در دستور کار ماموران قرار گرفت و با راهنمایی پلیس و توجیه شاکیان پس از اقدامات فنی، گروگانگیران شناسایی و راننده دستگیر شد.
 
وی اضافه کرد: متهم به محض دستگیری به جرم خود مبنی بر آدم ربایی و محبوس کردن گروگان‌ها در یک خانه ویلایی در شهرک وحدت اعتراف کرد.
 
سردار حسینی گفت: ماموران بلافاصله به مکان مورد نظر اعزام و با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی، وارد منزل شده و پس از دستگیری 6 آدم ربا در کمتر از 4 ساعت از وقوع حادثه، 2 نفر گروگان را در صحت و سلامتی کامل آزاد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز