خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شاهرود برگزار شد؛

کسب مقام نخست مسابقات عملیات ورزشی آتش‌نشانان توسط تیم شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۵۴۳

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از کسب مقام نخست تیمی مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان توسط تیم اعزامی از سازمان آتش‌نشانی شهرداری این کلانشهر خبر داد. 

به گزارش ایلنا، محمد یساولی با اشاره به اینکه آمادگی آتش نشانان برای مواجهه با حوادث از مهمترین اهداف و فاکتورهای شرکت در این دوره مسابقات است، اذعان داشت: تیم کرج از میان پنج تیم شرکت کننده از شهرهای کشور موفق به کسب رتبه نخست مسابقات شد.

یساولی افزود: شاهرود، محل برگزاری این دوره از رقابت ها بود و 70 نفر آتش نشان به مدت سه روز در آن به رقابت پرداختند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، مسابقات در چهار رشته شامل دو 100 متر با مانع، آب رسانی با پمپ، صعود از برج و دو چهار در 100 متر امدادی برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند تا میزان آمادگی آنها برای حضور در صحنه های حوادث مورد آزمون قرار گیرد.

یساولی اضافه کرد: آتش نشانان غیور و توانمند کرجی موفق شدند در مجموع هر چهار رشته مقام نخست را به دست آورند.

تیم های شاهرود و رشت پس از کرج به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز