خبرگزاری کار ایران

مالکی به ایلنا خبر داد:

اتمام مطالعات بزرگراه زاهدان - خاش / برگزاری مناقصه واگذاری در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۶۰

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: خاش به اتمام رسیده و در آینده ای نزدیک به مناقصه گذاشته می شود.،

مسعود مالکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مطالعات بزرگراه زاهدان - خاش به اتمام رسیده و در آینده ای نزدیک به مناقصه گذاشته می شود.

وی ضمن اشاره به تحویل ۸۷۰ کیلومتر راه از ابتدای سال ۹۲ تاکنون، اذعان داشت: از این تعداد ۸۰ کیلومتر باند بزرگراه زاهدان - زابل، ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۵۲ کیلومتر راه فرعی، ۶۹۳ کیلومتر راه روستایی است که در ۳ سال اخیر با هزینه ۳۹۲ میلیارد تومان انجام گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از بهره برداری ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال ۹۶، ۱۲۴ روستا با ۸ هزار و ۷۵۸ خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار شدند.

مالکی ضمن اشاره به اینکه مطالعات تعدادی پروژه برای اخذ کمیسیون ماده ۲۳ انجام و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده که نقش مهمی در رونق حمل و نقل، صادرات، واردات و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ۱۴ درصد تردد مسافران به سیستان و بلوچستان افزایش داشته، افزود: طی چند سال اخیر بهسازی، روکش آسفالت و عملیات محافظی انواع راه‌ها به طول هزار و ۱۷۲ کیلومتر در سیستان و بلوچستان انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز