خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در جمع خبرنگاران:

شفاف‌سازی اصلی مهم در مدیریت شهرداری /فصل‌الخطاب همه ما قانون است/ تعارفی با کسی نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۷۲

شهردار تبریز تاکید کرد که فصل الخطاب همه ما قانون است و تعارفی هم با کسی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج شهین‌باهر در نخستین نشست‌خبری با توجه به گستردگی و وسعت مسئولیت‌های شهرداری افزود: با شهروندان  بیشترین تعامل در حوزه مدیریت‌شهری داریم ولی در  برخی خدمات  و فعالیت‌ها  ابهاماتی وجود دارد. اکثر مدیران شهرداری اعتقادی به رسانه ندارند و از مردم فاصله می‌گیرند که برای مردم روشن نیست و باید شفاف‌سازی شود زیرا روش مدیریت شفاف را در مسئولیت‌های دیگری که بر عهده داشتم مد نظر داشتم. شهرداری نهاد کاملا مردمی است و اعتقاد دارم مردم باید از تمامی امور و مشکلات اطلاع داشته باشند تا درک بهتری از خدمات ارائه شده به دست آورند.

وی با وعده اتمام پروژه نیمه‌کاره اظهار کرد: اولویت اول شهرداری‌تبریز برای سال جدید اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است. متاسفانه بحث درآمدهای پایدار شهری با تصمیمات دولت کاهش پیدا کرده و شهرداری در مدیریت درآمد با مشکلات بسیاری مواجه است اما ما سعی می‌کنیم کالبد شهر را به بهترین نحو حفظ کنیم.

شهین باهر با اشاره به موضوع مهم صنعت گردشگری و معرفی تبریز به‌عنوان شهری گردشگرپذیر گفت: شهرداری تبریز در حوزه گردشگری اقدامات بسیاری انجام داده که شاید وظیفه اصلی شهرداری نیست اما نمی‌توانیم منتظر بمانیم که سایر سازمان‌ها وارد عمل شوند و اعتقاد داریم هزینه در حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری است هزینه نیست، 2018 نقطه عطفی برای تبریز بوده و آغاز رونق صنعت توریست در این شهر است. سعی می‌کنیم این سال را آغازی برای رونق گردشگری تبریز در نظر بگیریم.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه توریست خارجی در تبریز یادآور شد: شهروندان تبریز ایام عید نوروز شاهد افزایش قابل توجه مسافران بودند و امروز هم مسافران خارجی را در بستر شهر می‌بینیم. در راستای برنامه‌های تدوین شده 2018 و رویدادهای اتفاق افتاده سعی می‌کنیم روال را ادامه دهیم و با شرکت‌های مسافرتی و مشوق‌هایی برای آنها در نظر می گیریم.

شهین‌باهر با اشاره به وضعیت درآمدی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تنها شهرداری که در آستانه عید نوروز  شاهد تجمع طلبکاران نبود شهرداری تبریز بود. این مدت سعی کردیم وضعیت درآمدی و هزینه شهرداری را به آرامش و تثبیت برسانیم. کنار این قضایا سعی کرده‌ایم هزینه‌های شهرداری را کاهش دهیم. البته مدعی ریخت و پاش در گذشته نیستم اما سعی می‌کنیم این مسائل را مدیریت کنیم.

شهردار تبریز در پایان متذکر شد: فصل‌الخطاب همه ما قانون است حتی اگر آن را دوست نداشته باشیم بحث‌های فنی و اجرایی باید درست و دقیق انجام گیرد و ما در این چهارچوب حرکت خواهیم کرد و تعارفی هم با کسی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز