خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت عمومی البرز مطرح کرد:

برخورد قاطع پلیس با حرمت‌شکنان ماه رمضان و اخلاق اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۶۰

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با عنوان اینکه فضای استان را برای ماه رمضان آماده کرده‌ایم از برخورد قاطع پلیس با حرمت شکنان ماه رمضان و اخلاق اجتماعی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدعلی صفایی، امروز در نشست خبری، گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان روشن است و ضرورت دارد در تمام حوزه های اجتماعی، رعایت شود.

وی با اشاره با برگزاری جلسات پلیس امنیت استان پیش از شروع ماه مبارک، خاطرنشان کرد: با اتاق اصناف، مجامع صنفی و اتحادیه ها، جلسات متعددی برگزار شده و مصوبات آنها از امروز اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در رابطه با فعالیت صنفی در جاده چالوس، گفت: با هماهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، حد شرعی خروج از شهر مشخص و اعلام شده لذا بعد از حد مسافت شرعی و به دلیل مسافری بود این جاده، فروشندگان مواد غذایی می‌توانند ضمن رعایت پوشش لازم، پذیرای متقاضیان مواد غذایی باشند.

سرهنگ صفایی با اشاره به مجوز تعداد واحدهای صنفی بر حسب نیاز شهرستان‌ها و کلانشهر کرج، اظهار داشت: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر کرج و استان البرز و تردد مسافران گذری از این استان، 35 واحد صنفی در نیمه اول ماه و 35 واحد دیگر در مابقی روزهای ماه رمضان، انتخاب و مشخص شدند که با تدابیر اعلام شده و پوشش لازم به مسافران، خدمات رسانی کنند.

وی ادامه داد: انتخاب این واحدها بر حسب اعلام اصناف و با توجه به داشتن امتیازهای مثبت صنفی بوده است.

سرهنگ صفایی در رابطه با صنف قنادی و بستنی فروشان، یادآور شد: این اصناف می توانند با عرضه کالای خود به شکل بیرون بر کار کنند لذا از مصرف بستنی و شیرینی در محل کسب، خودداری شود.

برخورد قاطع پلیس با حرمت‌شکنان ماه رمضان و اخلاق اجتماعی

سرهنگ صفایی به نظارت محسوس و غیرمحسوس فعالیت استخرها در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: به دلیل استفاده بعضی از بیماران از استخر با عنوان آب درمانی، تنها با دستور پزشک، این افراد می توانند طی روز از استخر استفاده کنند. همچنین کودکان زیر سن شرعی مجاز به استفاده از استخر هستند.

وی در ادامه به رعایت ضوابط خاص در ترمینال ها و ایستگاه مسافربری راه آهن اشاره و اضافه کرد: بوفه هایی که در این مراکز مستقر هستند با حفظ شرایط اعلام شده می توانند در روزهای ماه رمضان، فعال باشند.

سرهنگ صفایی با عنوان اینکه برای حفظ رعایت اخلاق اجتماعی با قدرت پای کار هستیم، گفت: از حضور افراد بد حجاب که با پوشش نامناسب در سطح شهر، رفت و آمد کنند، ممانعت به عمل خواهد آمد. همچنین با حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری، مصرف دخانیات در داخل خودرو، پارک‌ها و معابر سطح شهر برخورد می شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی های خوبی که با مقامات قضایی داشتیم، برخورد با پدیده سگ گردی نه تنها در طول ماه رمضان بلکه به صورت دستورالعمل همیشگی قابل اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز