خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

اشتغال اصلی‌ترین دغدغه استان البرز / به راه خود تا کسب رضایت مردم ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۷۰

استاندار البرز با بیان اینکه از مدیران در سطوح ملی توقع داریم که از حقوق این استان حفاظت کنند، گفت: با توجه به قوانین و مقررات موجود، امکان دخل و تصرف در آمارها وجود ندارد لذا بدون توقع تشویق به راه خود تا کسب رضایت مردم ادامه می دهیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه شورای اشتغال استان با اشاره به اینکه سال گذشته ظرف ۶ ماه با تلاش جمعی مجموعه استان ۵۳ هزار شغل محقق شد، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال نیز در نظر داریم از مرز آمار سال گذشته عبور کنیم.

وی ادامه‌داد: عملکرد استان در حوزه ایجاد اشتغال، جهادی و بسیار قابل توجه بوده از این رو نگاه برخی که همواره بدنبال بهانه جویی هستند، حائز اهمیت نیست چرا که ما به راه خود تا کسب رضایت مردم ادامه می دهیم.

نجفی با بیان اینکه از مدیران در سطوح ملی توقع داریم که از حقوق البرز حفاظت کنند، گفت: با توجه به قوانین و مقررات موجود، هیچگونه امکان دخل و تصرف در آمارها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های استان محسوب می‌شود، افزود: البرز ظرفیت‌ها و بسترهای فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد که تاکنون در بخش های بسیاری مغفول مانده است، از این رو امسال با جدیت بیشتری درصدد اشتغالزایی با بهره برداری از پتانسیل های موجود هستیم.

استاندار البرز اضافه کرد: مجموعه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام استان توان بالایی در ایجاد اشتغال دارد که با راه اندازی بخش مسافربری آن به اهداف بزرگی در حوزه اشتغال دست می یابیم.

وی گفت: با رفع موانع و حل معضل زباله ها در محدوده فرودگاه پیام، در آینده نزدیک شاهد مسافربری شدن این مجموعه خواهیم بود.

نجفی به کاهش نرخ بیکاری به ۱۰ درصد در استان اشاره کرد و خطاب به اعضای جلسه افزود: اینکه برای کاهش نرخ بیکاری منتظر جایزه باشیم را از ذهن بیرون کنید.

استاندار البرز در خصوص اشتغال روستایی نیز گفت: روستاهای البرز فرصتی استثنایی برای اشتغال است از این رو امسال با جدیت روستای بدون بیکار را در البرز محقق خواهیم کرد.

وی افزود: مهمترین ماموریت و مسئولیت صندوق کارآفرینی امید، شرکت در جلسات کارگروه اشتغال و ارائه تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی است، بنابراین عدم حضور در چنین نشست مهمی، قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز