خبرگزاری کار ایران

در استان البرز برپا شد؛

برگزاری اولین نشست کارگروه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۹۲

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از برگزاری اولین کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری در اولین نشست کارگروه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در البرز، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با هدف رفع موانع سرمایه گذاری در این استان نسبت به تشکیل این کارگروه اقدام کرده است تا سرمایه‌گذاران ضمن آشنایی با یکدیگر به بیان مسائل و مشکلات و در نهایت رسیدن به راهکارهای عملی برای رفع این موانع بپردازند.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که در اولین جلسه این کارگروه در بین کلیه سرمایه‌گذاران به عنوان یک معضل بزرگ از آن یاد شد، عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها و دواندن بیش از حد سرمایه‌گذار در بین نهادها و ادارات مرتبط بود که در نهایت این مشکل باعث عدم اطمینان سرمایه گذاران و خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور شده است.

صابری در پایان ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با تشکیل صندوق یا شرکت توسعه گردشگری استان البرز به شکل اجرایی و میدانی با جدیت وارد عمل شده و نتایج قابل توجهی را بر توسعه گردشگری در استان البرز داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز