خبرگزاری کار ایران

بهمن آبادی به ایلنا خبرداد؛

امدادرسانی به 1847 نفر سیل‌زده در خراسان‌رضوی/آسیب جدی به منازل مسکونی روستای حبشیه

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۹۹

معاون هلال‌احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به 1847 نفر سیل‌زده در این استان خبرداد.

اسماعیل بهمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان خراسان رضوی و وقوع سیل در  شهرستان‌های کلات، تایباد، تربت‌جام، تربت حیدریه سبزوار، گناباد و خواف بسیاری از مردم این مناطق دچار سیل‌زدگی شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی در سطح این شهرستان‌ها به تمامی مردم امدادرسانی کردند و تاکنون به 414 خانوار و هزار و847 نفر امدادرسانی شده است.

بهمن‌آبادی تصریح کرد: منازل مسکونی روستای حبشیه در منطقه خواف بر اثر سیل دچار آسیب جدی شدند که توسط نیروهای امدادی در 30 خانوار در 30 چادر اسکان موقت شدند و اقلام غذایی و لوازم اولیه از جمله پتو و وسایل گرمایشی در اختیارشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شهرستان نیشابور نیز 2 منزل مسکونی تخریب شده و 15 خانه به وسیله خوروهای مکش آبگیری شد.

بهمن‌آبادی در پایان گفت: این سیل خسارت جانی در پی نداشت و در حال حاضر نیز نیروهای امدادی در برخی مناطق حضور دارند و به سیل‌زدگان در حال امدادرسانی و توزیع بسته‌های لوازم اولیه زندگی و اقلام غذایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز