خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان مطرح کرد؛

ارتقا امنیت با استفاده از ظرفیت مثبت البرز/هنرمندان در راستای غنی‌سازی فرهنگ جامعه گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۳۰

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فرهنگ‌سازی یکی از اقدامات مؤثری است که به سهولت کار پلیس کمک می‌کند. 

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با هنرمندان استان البرز  که در ستاد فرماندهی این استان برگزار شد با اشاره به حضور 7 ماهه خود در این استان اظهار کرد: در این مدت متوجه شدم استان البرز ظرفیت‌های مثبت زیادی دارد که می‌توان از تمامی آنها در راستای رشد و شکوفایی و ارتقا امنیت بهره برد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان حضور اقشار مختلف مردم از قومیت‌های گوناگون است، بیان کرد: حضور اقوام مختلف در کرج می‌تواند یک فرصت مناسب برای این شهر باشد و از طرف دیگر، هم‌افزایی که اقوام مختلف دارند می‌تواند بسترساز توسعه متوازن در شهر کرج باشد.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی از اقدامات مؤثری است که به سهولت کار پلیس کمک می‌کند، تصریح کرد: انجام فرهنگ‌سازی با کمک هنرمندان و اصحاب رسانه میسر خواهد بود و هنرمندان می‌توانند با تعامل و ایجاد ارتباط با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی این استان در راستای غنی‌سازی فرهنگ جامعه گام بردارند.

وی به بحث جداسازی تیم‌های ۱۱۰ از گشت مأموران کلانتری پرداخت و بیان کرد: با این اقدام میزان خدمات‌رسانی به شهروندان افزایش یافته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که آمار رضایتمندی از 36 درصد به 78 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان البرز با تأکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: دومین استان در سطح کشور هستیم که به‌منظور رعایت حقوق شهروندی، حیطه وظایف مأموران پلیس را روی کارت شناسایی آنها درج کرده‌ایم.

سردار محمدیان به ایجاد جرم در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: وجود معضلات و ارتکاب به جرم در فضای مجازی از سوی پلیس فتا مورد پیگیری و بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند با حضور مستمر و تأثیرگذار در فضای مجازی علاوه بر فرهنگ‌سازی مناسب در میان اقشار جامعه به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز بپردازند.

هنرمندان برای کاهش آسیب های اجتماعی همکاری کنند

رئیس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و نقاط ضعفی که در جامعه وجود دارد ریشه‌های مختلفی دارد، اظهار کرد: این آسیب‌ها می‌تواند در نتیجه سوء‌مدیریت و سیاست‌گذاری‌های غلط باشد.

اسماعیل آجرلو با بیان اینکه همیشه نوک پیکان در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی به سمت نیروی انتظامی است، گفت: جامعه هنر می‌تواند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کند و نیروی انتظامی می‌تواند برای این مهم از ظرفیت هنرمندان استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز