خبرگزاری کار ایران

رضا عباس‌زاده:

رفع مشکلات رسانه‌ها اولویت اصلی خانه مطبوعات است/ باید دست سودجویان رسانه را کوتاه کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۴۴

رییس هیٸت‌مدیره‌خانه مطبوعات استان البرز، ضمن گلایه از دستگاههای اجرای شهرستان کرج و استان البرز، گفت: با وجودی که رسانه های استان در انتشار اخبار به خوبی عمل می کنند، هیچ همکاری اقتصادی با اصحاب رسانه، انجام نمی شود.

به گزارش ایلنا، رضا عباس‌زاده امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری کرج که با حضور سیروس شفقی برگزار شد، گفت: با وجود فعالیت‌های گسترده رسانه‌ای در استان البرز، متاسفانه در بحث اقتصاد رسانه، هیچ فعالیت و حمایتی از سوی دستگاه‌های مختلف صورت نگرفته است. در استان البرز تعداد بسیاری روزنامه، هفته‌نامه و ماهنامه و تعداد بسیاری خبرگزاری و پایگاه خبری وجود دارد و باز نشر خبر در استان البرز رقم بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به جلسه مشترک فرماندار و اعضای خانه مطبوعات گفت: از فرماندار ویژه شهرستان کرج که رسانه‌های استان البرز را به عنوان ارتش رسانه‌ای  یاد کرده‌اند تشکر می‌کنیم و از این حمایت‌ها قدردانی می‌کنیم.

عباس‌زاده افزود: با حجم وسیع فعالیت که اصحاب رسانه در عرصه خبر می‌کشند، هیچ همکاری در زمینه‌های مختلف با اصحاب رسانه نمی‌شود و تنها خبرنگاران را در مراسم مختلف برای انتشار خبر دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت آگهی‌ها و توزیع آن در استان البرز اظهار کرد: بالغ بر ۹ میلیارد آگهی های کرج با استناد به قوانین دست و پا گیر به تهران فرستاده می‌شود، در حالی‌که می‌توانیم از روزنامه‌ها و هفته نامه های داخل استان البرز که سراسری هم هستند استفاده کنیم.

عباس‌زاده در پایان گفت: باید رسانه و رسانه‌نما از یکدیگر جداسازی شود و اخبار سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در اختیار افراد غیر خبری قرار نگیرد تا بتوانیم دست سودجویان این عرصه را کوتاه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز