خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند:

مرحله اول تعمیرات اساسی پالایشگاه امام خمینی شازند به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۶۶

محمد امین مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند از به پایان رسیدن مرحله اول تعمیرات اساسی واحد‌های تولیدی پالایشگاه امام خمینی شازند به دست متخصصان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک محمد امین مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند گفت: با هدف بررسی وضعیت سالانه سلامت دستگاه‌ها و تجهیزات پالایش در مرحله اول تعمیر اساسی (اورهال) این پالایشگاه، واحد‌های تولیدی شامل تقطیر، سی سی آر، گاز مایع، غلظت شکن و تصفیه نفت سفید تعمیر شدند.

محمد امین افزود: عملیات این مرحله با مشارکت توسط یک پیمانکار استان مرکزی و یک پیمانکار از استان اصفهان در مدت یک ماه با صرف مبلغ حدود ۸۰ میلیارد انجام شد و در این مدت تعداد هزار و ۶۰۰ نیروی کار ماهر و متخصص با اولویت متقاضیان کار بومی به کار گیری شدند.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با استفاده از نیرو‌های متخصص داخلی و با حداکثر نظارت بازرسان کنترل کیفی بدون حادثه انجام شد اضافه کرد: مرحله دوم هم که ۵۰ روز طول خواهد کشید بعد از ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

پالایشگاه نفت امام خمینی شازند با هدف رفع نیاز کشور به سوخت روزانه ۱۷ میلیون لیتر بنزین و ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل یورو چهار تولید می‌کند وبا تولید بنزین یورو ۴ بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران است.

کار مطالعه و عملیات اجرای شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند پس از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز ودر سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار بشکه در روز راه اندازی شد و با تلاش و کوشش نیرو‌های متعهد و متخصص توسعه وظرفیت آن به ۱۷۱ هزار بشکه در روز افزایش یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز