خبرگزاری کار ایران

به زودی انجام می‌شود؛

استخدام هزار و ۴۴۴ معلم در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۴۱

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از استخدام هزار و ۴۴۴ معلم جدید البرزی در آینده نزدیک، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مراد مالمیر با اشاره به نیاز استان البرز به معلم در پایه ابتدایی از اختصاص سهمیه جذب نیرو در این ارتباط، خبر داد و گفت: متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش فقط از طریق ثبت نام، شرکت در آزمون سازمان سنجش و کسب امتیاز لازم، انتخاب می‌‌‌شوند.

وی با عنوان اینکه پذیرفته‌شدگان پس از اعلام اسامی بر اساس جدول زمانبندی برای تکمیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی مراجعه می‌‌کنند، اظهار داشت: مرحله اول بررسی مدارک و مستندات برای انجام مصاحبه علمی در پردیس‌‌‌های دانشگاه فرهنگیان امیرکبیر و حکیم فردوسی البرز انجام می‌‌شود.

معاون آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: در مرحله بعدی نیز افراد جامانده و جایگزین پس از تشکیل پرونده برای انجام مصاحبه به پردیس‌‌‌های دانشگاه فرهنگیان استان مراجعه می‌‌‌کنند.

مالمیر افزود: معلمان جدید از میان دانش‌‌‌آموختگان مراکز آموزش عالی در رشته‌‌های مورد نیاز آموزش و پرورش انتخاب می‌‌شوند.

وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن استان تصریح کرد: سالانه به علت مهاجرت‌‌‌ها، شاهد رشد جمعیت دانش‌‌آموزی در البرز هستیم که ضرورت دارد، نیروی انسانی استان نیز متناسب با این جمعیت افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز