خبرگزاری کار ایران

توسط فرمانده مرزبانی ناجا صورت گرفت؛

صدور دستورات لازم برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مرزنشینان منطقه سیستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۲۴۱

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از بازارچه‌ مرزی میلک ضمن بررسی مشکلات و موانع کار بازارچه مرزی از نزدیک با مسئولان دیدار و دستورات لازم برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مرزنشینان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در صبحگاه عمومی در مرکز آموزش ولی عصر(عج) زابل در خصوص منزلت و جایگاه مرزبانی گفت: پرونده همه انسان‌ها بعد از مرگ بسته می‌شود، اما پرونده مرزداران چه با شهادت و چه مرگ طبیعی باز خواهد ماند و تا روز قیامت برایشان حسنه نوشته می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا روز گذشته در رأس هیاتی وارد فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد و پس از استقبال فرماندهان و مدیران ارشد نظامی، مرزبانی و انتظامی این شهرستان به بازارچه مرزی میلکعزیمت کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی قرار گرفت.

رضایی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و موانع کار بازارچه مرزی از نزدیک با مسئولان دیدار و دستورات لازم برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مرزنشینان را صادر کرد.

وی از مرزهای حوزه هنگ مرزی زابل بازدید و در دیدار صمیمی با مرزداران اظهار داشت: جایگاه مرز، ملی است و ما با یک نگاه در این استان ۲.۵ میلیون نفر مرزدار داریم که در صف نخست برقراری امنیت، مرزبانی را همراهی می‌کنند.

نشست صمیمانه و صرف افطاری با خانواده شهدا، مرزنشینان، سران طوایف، ریش‌سفیدان، متنفذان، مسئولان دستگاههای دولتی و غیردولتی و امامان جمعه در پاسگاه گلشاه هنگ مرزی زابل از دیگر برنامه‌های اجرایی سفر دو روزه سردار رضایی به سیستان و بلوچستان بود.

فرمانده مرزبانی ایران اسلامی در این مراسم گفت: سیستان و بلوچستان یکی از مناطقی است که همگرایی زیادی با نظام جمهوری اسلامی دارد و مردم این استان در طول دوران مختلف این مسأله را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز