خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد:

دستگیری 2 آدم ربا توسط پلیس اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۷۸

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 2 آدم ربا که درخواست مبلغ 20 میلیارد تومان کرده بودند سرانجام در دام پلیس گرفتار شدند.

 به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: شب گذشته در پی تماس یکی از شهروندان شهرستان کاشان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی اینکه همسر این فرد هنگام مراجعه به منزل توسط افراد ناشناسی به گروگان گرفته‌ شده‌، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد ربوده‌ شده از افراد متمول شهرستان است، گفت: گروگانگیران با اطلاع از این موضوع در قبال آزادی‌ وی مبلغ 20 میلیارد ریال درخواست کردند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با تلاش‌های صورت گرفته و پس از تحقیقات گسترده و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی محل نگهداری فرد ربوده‌ شده مورد شناسایی قرار گرفت و مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و گروگانگیران را به محاصره خود درآوردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ویژه که کمتر از 24 ساعت بعد از وقوع حادثه رخ داد جوانی 28 ساله به همراه برادر 17 ساله‌اش دستگیر و فرد ربوده‌ شده نیز به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.
 
سردار معصوم‌بیگی امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس بر سر امنیت مردم با هیچ‌کس تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، دارایی، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز