خبرگزاری کار ایران

امام‌جمعه کرج:

تقویت جایگاه ملی و بین‌المللی سرم‌سازی رازی، نیازمند حمایت‌ها است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۲۱

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج به ارائه‌ی گزارش فعالیت‌های موسسه در سال گذشته و طرح‌های آتی آن پرداخت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، بیان داشت: ارزش فعالیت‌های موسسه رازی و آثار سازنده‌ای که بر جامعه‌ داخل و حتی خارج از کشور دارد، روشن و مسلم است.

امام‌جمعه کرج اظهار داشت: سرم‌سازی، یک بحث استراتژیک برای کشور بوده و اهمیت آن در اقتدار و خودکفایی کشور غیرقابل‌انکار است.

وی با اشاره به نام‌گذاری و شعارهای اقتصادی رهبر انقلاب طی سال‌های اخیر، خاطرنشان ساخت: با توجه به تمرکز دشمنی‌های مستکبرین به زمینه‌های اقتصادی کشور و تنگ کردن عرصه‌ها بر ما، داشتن ساختارها و زیرساخت‌هایی که به هر نحو نظام اقتصادی کشور را چه در داخل و چه در فضای تناسبات بین‌المللی تقویت کرده و توسعه می‌دهد، مهم و حیاتی است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه موسسه رازی، نشانی بین‌المللی است و تحت هیچ شرایطی نباید این جایگاه تنزل یابد، خاطرنشان ساخت: تقویت زیرساخت‌ها و اصلاح ساختاری بخش‌های مختلف این موسسه با دید پدافند غیرعامل، باید یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های مدیران این مجموعه باشد.

وی تصریح کرد: باوجوداینکه موسسه رازی در استان البرز قرارگرفته، اما نقشی ملی و بین‌المللی حساسی دارد؛ لذا نباید آن را به شکل استانی و محلی دید و نیازمند حمایت‌ها و امکانات ملی است.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز با تأکید بر لزوم توجه و دقت بیشتر در گزینش نیروهای این موسسه، خاطرنشان ساخت: افرادی که در این مرکز فعالیت می‌کنند، باید با دغدغه جدی و نگاهی ورای شغل و درآمد، به کار مشغول باشند؛ درعین‌حال، باید با جذب نیروهای جوان و به‌روزی که قوه فکر و ابداع و اختراع دارند، زمینه‌های رشد این موسسه را تقویت کرد.

وی با اشاره به جمعیت نزدیک به نیم میلیون نفری دانش آموزان و بیش از یک‌صد هزار دانشجوی البرز، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و حتی کشور، ایجاد یک مرکز استعدادیابی در این موسسه و پرورش این استعدادها، حلقه‌ی واسطی بین سرمایه جوان موجود و دانشمندان این موسسه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز