خبرگزاری کار ایران

نجفی خبر داد:

تکمیل گازرسانی به روستاهای البرز با جدیت دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۲۴

استاندار البرز گفت: امسال با گازرسانی به روستاهای فاقد گاز با بالای 20 خانوار البرز، تبدیل ساوجبلاغ و اشتهارد به شهرستان سبز را در دستور کار داریم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه بررسی مشکلات گاز استان با تاکید بر اینکه که باید تدابیر لازم برای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز البرز اتخاذ شود، افزود: شرکت گاز استان تاکنون اقدامات خوبی در راستای توسعه گاز به مناطق مختلف البرز انجام داده است.

وی ادامه داد: باید بسترهای لازم برای افزایش رفاه و تسهیل در معیشت مردم به‌خصوص در روستاها مهیا شود از این رو ضرورت دارد مسئولان در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نجفی گفت: از شرکت گاز استان برای تسریع در روند گازرسانی به مناطق کوهستانی البرزمانند آسارا و طالقان، انتظار همکاری و اقدامات بیشتری داریم.

وی افزود: موانعی سر راه گازرسانی به روستاهای استان وجود دارد که با تعامل و هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها مانند منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت از محیط زیست و راه شهرسازی، گره گشایی می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون در برخی مناطق روستایی استان مردم از سایر سوخت‌ها استفاده می‌کنند که باید شرایط لازم برای بهره برداری آنها از گاز فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز