خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:

استانداردسازی خدمات گردشگری اردبیل پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۵۹

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استانداردسازی خدمات و تاسیسات گردشگری در این استان قویا پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در دیدار با مدیرکل استاندارد استان گفت: استانداردسازی منجر به ارائه خدمات کیفی شده و ماندگاری مسافران را افزایش می دهد.

وی با اذعان به اینکه رمز موفقیت در حوزه گردشگری ارائه خدمات استاندارد و مشتری پسند است، اضافه کرد: علاوه بر این در حوزه صنایع دستی نیز باید بتوان استانداردهای تولید را ترویج کرد تا به سطح مطلوبی از استانداردهای مقبول در بازارهای ملی و جهانی دست یافت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ضرورت بازنگری تفاهم نامه همکاری با اداره کل استاندارد استان اشاره و تاکید کرد: می توان در قالب تفاهم نامه استانداردسازی تولید صنایع دستی، صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری، آب‌درمانی ها و خدمات گردشگری را بسط و توسعه داد.

در این دیدار مدیر کل استاندارد استان اردبیل نیز در خصوص تعامل با اداره کل میراث فرهنگی استان و بهبود استانداردهای خدمات گردشگری اعلام آمادگی کرد.

هاشم علایی اضافه کرد: پیش از این استاندارد مجتمع‌های آب‌درمانی در استان تدوین شده و می‌توان استانداردهایی در خصوص مراکز اقامتی و هتل ها پیاده سازی کرد.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی خدمات و کالاها منجر به موفقیت و رشد و توسعه است، اضافه کرد: اداره کل استاندارد آماده مشارکت و همکاری با میراث فرهنگی استان جهت ارتقا استانداردهای خدمات گردشگری و تولیدات صنایع دستی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز