خبرگزاری کار ایران

اصفهان پیشرو در زمینه زیرساخت‌های فناوری

اصفهان نخستین شهر هوشمند کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۶۲

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان باید به‌عنوان نخستین شهر هوشمند در کشور معرفی شود، افزود: باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در دیدار مدیران مخابرات استان با ایشان اظهارداشت: ایران جزو کشورهای پیشتاز و پیشگام در زمینه های علمی و فناوری بوده و هست و مدیریت استان آماده هرگونه همکاری در جهت ارتقاء و تقویت بیشتر زیرساخت های ارتباطی در استان است.

وی با تاکید بر مکانیزه کردن فعالیت ها، دولت الکترونیک و تسهیل تجارت علمی اظهارداشت: در خصوص تجهیز کردن کسب و کار به فناوری و ایجاد شهر هوشمند ، زیرساخت‌های لازم موجود است و باید با یک همت عالی در جهت تحقق این امر اقدام کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان به سمت توسعه گردشگری در حال حرکت است، تصریح کرد: هرچه به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شویم و سرعت و کیفیت بالاتری داشته‌باشیم ، یک برتری برای استان به شمار می رود ؛ چرا که برای گردشگران خارجی امکانات ارتباطی و اینترنت اهمیت بالایی دارد.

مهرعلیزاده با اشاره به تاکید مدیریت استان بر افزایش سرمایه‌گذاری در بخش هتل سازی، توسعه فرودگاه و ...، افزود: باید شرایطی فراهم شود که گردشگران از استانداردهای ارتباطی و اینترنتی برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان باید به عنوان نخستین شهر هوشمند در کشور معرفی شود، افزود: باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد به این سمت حرکت کنیم.

استانداراصفهان با بیان اینکه نباید نقطه کور ارتباطی و عدم پوشش شبکه در شهر اصفهان وجود داشته باشد، تصریح کرد: اگر در این خصوص درخواست هایی وجود داشته باشد ، استانداری آماده همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه ها است.

محمد علی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: استان اصفهان در زمینه زیرساخت های فناوری جزو استان‌های پیشرو است و همراهی و هماهنگی خوبی با مجموعه استانداری وجود دارد که باید در زمینه کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد و این زیرساخت ها می تواند خواسته های ما را در استان برآورده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز