خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مردم ارومیه انجام شد؛

وداع باشکوه مردم آذربایجان با پیکر حجت الاسلام حسنی

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۸۸۵

صبح امروز با حضور گسترده مردم پیکر حجت الاسلام حسنی در ارومیه تشییع شد.

به گزارش ایلنا، پیکر مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با حضور مقامات کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم ارومیه تشییع شد.
 
در این که مراسم مقامات کشوری، استانی، فرمانده نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر مرحوم حجت الاسلام حسنی بر روی دوش مردم مومن و روزه دار ارومیه از میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب تشییع شد.
 
در این مراسم جمعی از مسئولان کشوری و لشکری به همراه جمعی از ائمه جمعه کشور از جمله استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل حضور داشتند.
 
همچنین در این مراسم حضور اقلیت‌های مذهبی و اهل سنت در این مراسم قابل توجه بود.
 
پیکر مطهر این مجاهد نستوه پس از تشییع بر دوش مردم آذربایجان غربی در باغ رضوان ارومیه کنار یاد بود شهید باکری خاکسپاری خواهد شد.
 
نماز میت بر پیکر آن مرحوم در میدان انقلاب ارومیه و با حضور اقشار مختلف مردم  به امامت آیت الله مجد اقامه شد.
 
سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه در آیین تشییع مرحوم حجت الاسلام حسنی امام جمعه سابق ارومیه اظهار داشت: منطقه آذربایجان غربی همواره در طول انقلاب اسلامی تاکنون در خط مقدم نبرد با هجمه های دشمنان بوده و در برهه های مختلف شاهد شرارت گروهک های معاند در این خطه هستیم.

وی ادامه داد: حجت الاسلام حسنی همواره از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا لحظه رحلت خود نقش مهم و ارزنده ای در مبارزه با این شرارت ها داشت و در واقع امنیت منطقه را مدیون این شخصیت بزرگوار هستیم.

حجت الاسلام قریشی در ادامه با بیان اینکه حجت الاسلام حسنی ذخیره انقلاب بود و رفتار انقلابی اش ماندگار خواهد ماند گفت: هنوز مردم غیور استان رشادت‌ها و ایستادگی های مرحوم حجت الاسلام حسنی را در سنگر مبارزات انقلابی و دفاع ازحریم قدسی ولایت به خاطر دارند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز