خبرگزاری کار ایران

با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی؛

عملکرد مجمع خیرین اصناف کرج تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۵۶

در نشستی با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی کرج، عملکرد مجمع خیرین اصناف کرج از آغاز فعالیت تاکنون تشریح شد.

به گزارش ایلنا، با حضور روسای اتحادیه صنفی کرج، نحوه جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای خیران اصناف، چگونگی شناسایی افراد واجد شرایط برای دریافت کمک‌های نقدی، لزوم توجه و مشارکت بیشتر کسبه و بازاریان کرج در حمایت از این مجمع، چگونگی همکاری مشترک میان مجمع خیران اصناف و کمیته امداد امام خمینی در ساماندهی فعالیت‌های خیرخواهانه، گزارش عملکرد ستاد یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، گزارش ساخت ده واحد مسکونی با مشارکت کمیته‌امداد امام خمینی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و ضرورت جمع آوری کمک‌های نقدی بیشتر برای تکمیل این پروژه از مواردی بود که توسط عباس عاشری، مدیر اجرایی مجمع خیرین اصناف مطرح شد.

در ادامه این نشست، رئیس اتاق اصناف البرز در سخنانی، شکل‌گیری مجمع خیرین اصناف استان البرز را نشانه سخاوت، گذشت و مهربانی میان جامعه بازاری قلمداد کرد و افزود: فرهنگ احسان و بخشش و گذشتن از مال و ثروت دنیوی هیچ‌گاه از فضای بازارهای ایران جدا نمی‌شود و این موضوع مایه افتخار و غرور برای اهالی دنیای کسب و کار است.

حمید کریمی افزود: مجمع خیران اصناف البرز با اهداف والا همچون توسعه اقتصادی استان و فراهم آوردن فرصت‌های شغلی برای جوانان تحصیل‌کرده، رفع گرفتاری‌های مالی از خانواده اصناف و در موارد خاص دستگیری از نیازمندان تاسیس شده و طی مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد قدم‌های بلندی برای رسیدن به این اهداف برداشته است.

وی تصریح کرد: حرکتی که مجموعه اصناف کرج در واقعه زلزله استان کرمانشاه انجام داد در کل کشور بی‌نظیر بود و مایه سربلندی بازاریان کرج شد. البته این موفقیت می‌تواند سر آغازی برای فعالیت‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر در دیگر عرصه ها باشد لذا همیاری و مشارکت اتحادیه‌های صنفی و اعضاء تحت پوشش آنها، برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مجمع خیران لازم و ضروری است .

در ادامه این نشست موضوع برگزاری جشن گلریزان توسط مجموعه دادگستری کرج با هدف آزادی زندانیان بدهکار غیر بذهکار مطرح شد و از تمامی روسای اتحادیه‌های صنفی برای حضور پر شور در این مراسم معنوی و خیرخواهانه دعوت بعمل آمد.

مراسم گلریزان مذکور با حضور مسئولان استانی، خیران و نیک‌اندیشان اصناف سه‌شنبه هشتم خردادماه سال‌جاری در محل تالار هما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز