خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم‌نامه‌ای انجام شد؛

شروع همکاری اداره ارشاد البرز برای فرهنگ‌سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۶۰

تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت اداره کل ارشاد استان البرز با اداره کل کمیته‌امداد (‌ره) ‌استان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، در راستای ارتقا فرهنگ عمومی جامعه و همکاری و مشارکت دستگاه‌ها برای تحقیق منویات رهبر انقلاب مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه، تفاهم‌نامه همکاری با ‌اداره کل کمیته امداد امام خمینی (‌ره) ‌منعقد شد. 

مقدم، مدیرکل ارشاد استان‌ البرز در این‌باره گفت: ‌برای بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت‌های دستگاهی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ‌هنری و دینی مشترک به منظور توسعه و ارتقاء فرهنگ عمومی بین خانواده‌های تحت پوشش و کارکنان با رویکرد تقویت نگرش‌ها و ارزش‌های دینی، ‌اخلاقی و ملی این تفاهم نامه برقرار شد. 

محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته‌امداد امام(‌ره) ‌استان البرز ضمن ابراز خرسندی از عقد تفاهم‌نامه گفت: ‌با توجه به اینکه ٣٣٠٠٠ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(‌ره) البرز ‌داریم و ٧٠ درصد جامعه هدف ما خانم‌های سرپرست خانوار هستند. بر خود لازم می‌دانیم تا از نظر معیشت، ‌مسکن و اشتغال فعالیت کنیم و خدمات فرهنگی و شناخت استعدادهای خانواده‌های تحت پوشش را شناسایی کنیم تا بتوانیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج ‌و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، ‌هنری و دینی مشترک را توسعه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز