خبرگزاری کار ایران

محمدیان خبر داد:

تعطیلی 30 رستوران متخلف در ابهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۸۵

معاون فرماندار ابهر گفت: از ابتدای اسفند سال قبل تا اواخر اردیبهشت امسال 30 رستوران متخلف در ابهر شناسایی و تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا، علی محمدیان امروز در کارگروه بهداشت شهرستان ابهر با تاکید بر اهتمام جدی اعضای کارگروه امنیت غذایی برای خدمت به جامعه هدف به‌ویژه در ماه مبارک رمضان و تشدید بازدیدها از اصناف، اظهار کرد: در این زمینه مسئولان امر در حوزه تعهد خود باید تلاش حداکثری داشته و پاسخگوی مردم باشند.

وی با تاکید بر نتیجه بخش بودن و داشتن خروجی مناسب جلسات، خاطرنشان کرد: تصمیمات گرفته شده باید به موقع و در سقف زمانی مشخص انجام شود و نمی توان مردم را معطل عدم تعهد و کم کاری خود کرد.

معاون فرماندار ابهر با اشاره به لزوم حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در موضوعات و جلسات مختلف، یادآور شد: باید مشارکت مردم در امور شکل بگیرد و مسئولان خود را خارج از سیستم و مردم نبینند چراکه با در نظر گرفتن ظرفیت های مردمی بسیاری از امور را می‌توان به خود مردم واگذار کرد.

وی تصریح کرد: لازم است مردم در زمینه‌های مختلف مطالبه‌گر و پرسش‌گر باشند و به موقع انتقادات لازم را به دور از تخریب شخصیت مطرح کنند.

محمدیان ابراز کرد: در زمینه بهداشت چهار حوزه قنادی، قصابی، رستوران و نانوایی‌ها انتظارات و توقعات بسیار بالا است و به مسئولان امر در این حوزه اختیار تام داده شده بدون هیچ‌گونه اغماض و تبعیض با متخلفان برخورد، حتی اگر لازم باشد تمام رستوران ها تعطیل شود.

وی با بیان اینکه پیش از برخوردها باید آموزش‌ها ارائه و فرهنگ‌سازی شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در شهرستان ابهر اقدامات قابل قبولی در زمینه برخورد با تخلفات صورت گرفته است.

معاون فرماندار ابهر یادآور شد: در زمینه ساماندهی و بی خطرسازی پسماندهای عفونی مطب‌ها و بیمارستان‌ها انتظار از مسئولان بهداشت بالا است و متولیان امر با متخلفان بی‌ملاحظه برخورد کنند.

دبیر ستاد بحران شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به مشکلات اجرای ناقص فاضلاب در شهرستان ابهر، ابراز کرد: نمونه‌ای بارز از این مشکلات ورود فاضلاب ابهر از 6 نقطه به رودخانه ابهررود است.

سعید خلجی در این جلسه افزود: 70 تا 80 درصد از این مشکلات به‌دلیل ورود فاضلابی است که در مجاور اداره اطلاعات قرار گرفته است.

وی افزود: تمامی حق آبه‌های ابهر با توجه به بارش باران برای ما قابل احترام است نه اینکه مردم دارای حق آبه فاضلاب باشند و در این زمینه مقرر شده با احداث یک کانال انحرافی قسمت اعظم فاضلاب ابهر به پایین پل معلم بریزد.

دبیر ستاد بحران ابهر بیان کرد: با برآوردهای انجام شده در مناطقی مانند نیکان که آب کشاورزی و فاضلاب جوی‌ها در یک مسیر قرار دارد، با 350 متر کانال کشی این مسیرها به‌طور کامل از یکدیگر جدا می‌شوند. باید پروژه فاضلاب‌شهری تکمیل شود تا شاهد اتمام بسیاری از مشکلات در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز