خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

شهرداری تسهیل گر روند سرمایه‌گذاری در اصفهان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۵۹

شهردار اصفهان گفت: به تمام سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در شهر اصفهان هستند این قول را می دهیم که تسهیل گر روند سرمایه‌گذاری آنها تا حصول نتیجه باشیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شهردار اصفهان همراه با جمعی از معاونان و رؤسای سازمان های شهرداری از پروژه شهرک سلامت، بخش های مختلف و کلینیک های پزشکی این مجموعه بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

قدرت الله نوروزی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه برای بررسی مشکلات، اختلافات و رفع موانع موجود در اجرای پروژه عظیم شهرک سلامت در این مکان حضور پیدا کردیم، اظهار کرد: در اصفهان به دنبال توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد شهری هستیم. مجموعه هایی مانند شهرک سلامت می تواند بخشی از ایده های ما را در توسعه صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت تحقق بخشد.

وی تصریح کرد: به تمام سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در شهر اصفهان هستند این قول را می دهیم که تسهیل گر روند سرمایه گذاری آنها تا حصول نتیجه باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرک سلامت از لحاظ زیرساخت، تجهیزات به کار برده شده و نوع ساخت بسیار پیشرفته است، ادامه داد: امیدواریم این شهرک به عنوان کانونی برای سلامت شهر، توسعه بخش سلامت، درمان و پیشگیری برای تمام شهروندان اصفهان باشد. دیدگاه متولیان مجموعه شهرک برای احداث این پروژه هدفی بسیار مهم است که باید تحقق پیدا کرده و امید را به تمام بیماران دارای بیماری های صعب العلاج بازگرداند.

وی همچنین در جلسه با سرمایه گذار این شهرک اضافه کرد: در تجهیزات مجموعه شهرک سلامت موضوعات حقوق بشری و کرامت انسانی رعایت شده که لازم است این نگاه تمام ابعاد از جمله افراد خدمات دهنده را نیز در برگیرد. تجهیزات، مقدمات کار است و واحدهای آموزش باید برای تربیت افراد و پزشکان به منظور رعایت کرامت انسانی نیز در این مجموعه فعالیت کنند.    

نوروزی بیان داشت: نگاه ما در سرمایه گذاری بخش خصوصی به سود یا منفعت کسب شده توسط سرمایه گذار نیست. بلکه نگاه ما به منفعت شهر نگاهی جامع است که باید تمام ابعاد آن به شکل صحیح عمل کند.

وی افزود: از ساخت پروژه هایی مانند شهرک سلامت بسیار استقبال می کنیم اما در اجرای چنین پروژه هایی باید نگاهی جامع داشت و به طور مثال مشکلات ترافیکی، فضاهای عمومی و فضای سبز آن را نیز در نظر گرفت.

شهردار اصفهان‌گفت: باید از امکان و توان سرمایه‌گذاران در بخش های مختلف استفاده شود. امیدوارم با توان موجود هر چه زودتر شاهد ساخته شدن بیمارستان مجموعه شهرک سلامت نیز باشیم. 

اقتصاد شهر متحول می شود

مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت اصفهان نیز اظهار کرد: اقتصاد شهر از سال جاری و سال آینده  دگرگون می شود چراکه قرار است مجموعه شهرک سلامت اصفهان به قطب درمان سرطان کشور تبدیل شود و این شهرک جوابگوی بیماران سرطانی تمام کشور خواهد بود.  

مسعود صرامی ضمن انتقاد از کارشکنی های مختلف که در راه ساخت این پروژه رقم خورده است، افزود: متأسفانه برخی مانع ساخت بیمارستانی هستند که سه سال پیش مورد تصویب کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته است، این در حالیست که سرمایه گذار با ۱۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه حاضر به سرمایه‌گذاری برای ساخت بیمارستان شده اما همچنان بلاتکلیف است.

وی با بیان اینکه در خیابان آمادگاه تنها ۶۰۰ پزشک فعالیت می‌کنند، درحالی‌ که تنها در یک کلینیک شهرک سلامت ۷۰۰ نفر پزشک فعالیت خواهند کرد، افزود: در حال حاضر تعداد ۱۱۰ پزشک در شهرک سلامت برای آماده سازی زیرساخت ها فعال هستند که یک ریال هم پول دریافت نمی ‌کنند، زیرا آن ها به خاطر پشتوانه فرهنگی و علمی پیگیر مباحث این مجموعه شده اند.

مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه اصول ترافیکی و راه‌های دسترسی شهرک سلامت به گونه ‌ای در نظر گرفته می شود که تا ۳۰ سال آینده ترافیکی ایجاد نخواهد کرد، تاکید کرد: در شهرک سلامت پدافند غیرعامل اجرایی شده و پیش بینی ها بر اساس نگاه بلند مدت به آینده بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز