خبرگزاری کار ایران

در راستای ایجاد اشتغالزایی نظرآباد؛

ترمینال تولیدات ایران خودرو راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۲۹

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به جذب سرمایه‌گذار درباره ترمینال ماشین‌های ایران‌خودرو برای ارسال به استان البرز و سایر استان‌های همجوار به زودی در نظرآباد شاهد رونق بیشتری در این بخش خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی ترمینال خودروهای ایران خودرو در نظرآباد اظهار کرد: خوشبختانه با حضور سرمایه‌گذار در نظرآباد و رغبت وی به راه‌اندازی بخش‌های مختلف خدمات خودرو سبک در این شهرستان شاهد اتفاقات بسیار مثبت در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

وی در تشریح خدماتی که به زودی در نظرآباد و با حضور این سرمایه‌گذار و با همکاری فرمانداری نظرآباد راه‌اندازی خواهد شد، عنوان کرد: ایجاد ترمینال ماشین‌های ایران‌خودرو برای ارسال به استان‌های همجوار اصلی‌ترین خدمتی است که به‌زودی در نظرآباد ارائه خواهد شد.

فرماندار نظرآباد به فعالیت‌هایی که در آینده اجرا می‌شود، اشاره کرد و گفت: همچنین تعویض خودروهای فرسوده ایران خودرو، نمایندگی ایران خودرو و معاینه فنی خودروهای سبک از دیگر فعالیت‌هایی است که طی چند ماه آتی در شهرستان نظرآباد صورت خواهد پذیرفت که دنبال نیاز و مراجعه شهروندان به شهرستان‌های همجوار کمک شایانی خواهد کرد.

فلاح‌نژاد در پایان با تاکید بر اشتغالزایی که راه‌اندازی مراکز نامبرده ایجاد می‌کند، بیان کرد: قطعا علاوه بر تسریع در امور مردم، راه‌اندازی این مرکز باعث ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان خواهد شد و همچنین با جدیت تمام برای اشتغالزایی هرچه بیشتر از سرمایه‌گذاران فعال در نظرآباد در موضوعات مختلف حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز