خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد:

تعداد بالگردهای امداد هوایی کشور به ۴۰ فروند رسید

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۳۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه توسعه ناوگان امداد هوایی کشور مشکلات و سختی‌های زیادی دارد که بسیاری از آنها قابل بیان نیست، افزود: تعداد بالگردهای امداد هوایی کشور به ۴۰ فروند رسید.

به گزارش ایلنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی امروز در مراسم رونمایی از شش فروند بالگرد مرکز اورژانس هوایی کشور که در فرودگاه پیام برگزار شد، گفت: توسعه ناوگان هوایی با توجه به شرایط موجود کشور کار سختی است و برخی از بدخواهان نظام و مردم، در این زمینه چوب لای چرخ کشور می‌گذارند.

هاشمی افزود: شش بالگردی که امروز به پرواز در می‌آید حاصل دو سال تلاش مسئولان برای خریداری آنهاست که پرواز آنها باعث رضایت عمومی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

وزیر بهداشت در خصوص ویژگی‌های فنی این بالگردها خاطرنشان کرد: این بالگردها بسیار سبک و کم صداست و راحت از جای خود بلند می‌شوند و حتی در محیط‌های درون شهری و داخل بیمارستان هم امکان فرود آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان امداد هوایی کشور مشکلات و سختی‌های زیادی دارد که بسیاری از آنها قابل بیان نیست افزود: ولی مسئولان با همه تلاش اقدماتی برای افزایش بالگردهای کشور در طول سال‌های گذشته انجام داده‌اند.

این مسئول ادامه داد: امروز شش بالگرد در آسمان البرز به پرواز در می‌آید و با رایزنی‌های انجام شده امیدواریم ۶  بالگرد دیگر به مجموعه ناوگان امدادی کشور اضافه شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: همه این اقدمات باعث می‌شود مردم دولت و نظام را باور کنند و به این اطمینان برسند که مسئولان فکر و ذکری جز رفع مشکلات آنان ندارند در واقع انقلابی‌گری یعنی در نهایت آرامش وسایل آسایش و رفاه مردم را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری گفت: این بالگردها که امروز به پرواز در می‌آیند فقط متعلق به اورژانس هوایی نیست و سایر دستگاه‌ها هم در صورت نیاز می توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با این ۶ فروند تعداد بالگردهای اورژانس هوایی کشور به ۴۰  فروند رسید این بالگردها طی سال‌های گذشته در کشور به پرواز درآمده و توانسته جان هموطنان زیادی را نجات دهد .

هاشمی در پایان با تشکر از خدمات فرودگاه پیام گفت: فرودگاه پیام مجموعه آینده داری در حاشیه تهران است که همکاری‌های خوبی برای توسعه خدمات امدادی داشته و امیدواریم با همت دوستان خدمات‌رسانی به مردم در این مجموعه افزایش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز