خبرگزاری کار ایران

جلیلی خبرداد:

ساماندهی معیشت تکدی‌گران در شهرستان کرج/ نمی‌خواهیم زندان‌ها را با متکدیان پر کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۸۷

معاون فرماندار ویژه کرج گفت: مصوبه اجرایی ستاد ساماندهی متکدیان در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سید جمال جلیلی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان کرج که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: گسترش پدیده تکدی‌گری در کلانشهر کرج، علاوه بر اینکه نام، عنوان و پیشینه شهر تحت‌الشعاع این موضوع قرار می‌گیرد، چشم‌انداز شهر و پوتوگرافی اجتماعی آن را متاثر می‌سازد.

وی افزود: مراتب جمع‌آوری و ساماندهی تکدی‌گران ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که به‌دنبال مصوبه استانداری البرز و تکلیف به فرمانداری در فراهم‌سازی مکان مناسب برای این مهم، ماموریت داریم در قالب ستاد ساماندهی متکدیان کرج موضوع را با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری و به انجام برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه نمی‌خواهیم زندان‌ها را با تکدی‌گران پر کنیم، عنوان کرد: ما باید بیشتر تلاش و انرژی خود را معطوف ساماندهی معیشت این قشر نماییم.

وی با بیان اینکه پاتوق متکدیان، شناسایی و طرح جمع‌آوری، تفکیک و غربال‌گری افراد در مکانی که اختصاصی برای این امر پیش بینی شده بزودی انجام می‌شود، گفت: بنا بر پتانسیل و حیطه مسئولیت هر یک از دستگاهای اجرایی و حمایتی، افراد در مکان موصوف تفکیک شده و در اختیار دستگاها قرار خواهند گرفت.

جلیلی در پایان نیز گفت: جمع‌آوری و نظارت و رسیدگی به این امر طبق شیوه نامه اجرایی از جمله اقدامات مهم به شمار می رود که باید به دقت هرچه تمام تر به آن توجه شود.

لازم به ذکر است، طبق ابلاغیه ای که از سوی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج صادر شده، طاهری به عنوان رئیس مجمع اردوگاهی ساماندهی متکدیان شهرستان معرفی شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز