خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۷ انجام می‌شود؛

ایجاد چهار هزار فرصت شغلی برای محرومان البرزی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۷۶

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: چهار هزار فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز و نیازمندان جویای کار ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ محمد محمدی فرد با اشاره به لزوم ترغیب مددجویان و نیازمندان به حرکت در مسیر اشتغال و کسب استقلال اقتصادی گفت: طی سال ۹۶ از طریق بانک‌های عامل و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت رقمی معادل ۴۳ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار پرداخت شده است.

وی توانمندسازی جامعه هدف به منظور خروج از چرخه حمایتی این نهاد را مهم‌ترین آرمان کمیته امداد برشمرد و افزود: چهار هزار فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز و نیازمندان جویای کار ایجاد می‌شود.

محمدی فرد بابیان اینکه در سال گذشته حدود هزار فرصت شغلی ایجادشده برای مددجویان از طریق کاریابی‌ها انجام‌شده است افزود: در مجموع طی سال ۹۶ بیش از سه هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان جویای کار فرصت شغلی فراهم شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان را به عنوان پیش‌نیاز اشتغال در زمره محورهای اصلی حوزه توانمندسازی برشمرد و اعلام کرد: طی سال گذشته حدود ۱۱هزار مددجوی فاقد مهارت در دوره‌های آموزشی مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اشتغال کمیته امداد البرز برای اطمینان از پایداری و دوام مشاغل ایجادشده از سوی مجریان طرح‌های خودکفایی به‌طور مستمر بر مراحل اجرای طرح نظارت می‌کنند گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف 30  میلیون تومان و با تنوع حدود یکصد شغل قابل پرداخت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز