خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مخترع جوان چهار محال و بختیاری دوباره درخشید

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۱۹

مخترع جوان چهار محال و بختیاری که تاکنون شش اختراع را به ثبت رسانده و 4 اختراع را نیز به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی رسانده با ثبت سه اختراع جدید بار دیگر درخشید.

ابراهیم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره اظهار داشت: ماژول اسلحه، ردیاب خودرو، ردیاب کنترل سوخت و آلودگی هوا، کلاه کاسکت هوشمند ویژه موتور سوران و دستکش مرتعش برای افراد نابینا جزو اختراعاتی هستند که به ثبت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: سه اختراع دیگر با عنوان ‌های اپلیکیشن کاریابی، اپلیکیشن گردشگری و دریچه تامین هوای احتراق هوشمند به اختراعات این جوان اضافه شده است و در کل تاکنون توانسته 6 نوع اختراع را به ثبت برساند. 

صالحی خاطرنشان کرد: دریچه تامین هوای احتراق هوشمند جهت جلوگیری از خطرات گاز گرفتگی آمار تلفات ناشی از گاز گرفتگی در ساختمان‌ها طراحی شده است و ایده‌ای نو از اکرم جهان‌بخشی بوده که با همکاری وی به مرحله ساخت درآمده است. 

این مخترع جوان گفت: این دریچه به صورت کاملا هوشمند است که در صورت بروز هرگونه نشت گازی شروع به آلارم دادن می‌کند و به صورت اتوماتیک باز می‌شود و اکسیژن را به داخل ساختمان می‌رساند.

وی از ویژگی‌های دیگر این دریچه جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان را معرفی کرد و افزود: دیگر نیازی نیست که افراد درب دریچه را در صورت بروز گرد و غبار بپوشانند زیرا دریچه خودش به صورت اتوماتیک بسته می‌شود و در موارد اضطراری حتی در نبود افراد باز می‌شود.

وی در مورد اپلیکیشن کاریابی یادآور شد: این اپلیکیشن به افراد بیکار و کارفرمایان کمک می‌کند تا در صورت نیاز به کار در این اپلیکیشن ثبت نام کنند و توانایی‌های خود را بیان کنند تا کارفرمایان بتوانند فرد مورد نیاز خود را انتخاب کنند کار با اپلیکیشن مانند تلگرام است و کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات را بین هم رد و بدل کنند. 

صالحی در پایان اپلیکیشن گردشگری را کمک به توریست در جهت شناسایی جاذبه‌های گردشگری استان چهار محال بختیاری دانست و افزود: مسافران در نصب این اپلیکیشن توسط روشن کردن بلوتوث بر روی تلفن همراه‌شان به راحتی می‌توانند به نقاط دیدنی این استان دست یابند و بدون هیچگونه سئوالی از طریق نشان دادن مسیر محل مورد نظر به آن مکان بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز