خبرگزاری کار ایران

سردار گودرزی خبر داد:

کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۸۲

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، مأموران انتظامی استان فارس طرح ویژه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، طی ۲۴ ساعت گذشته اجرایی کردند.

وی افزود: در این مدت یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتا از نوع تریاک بودند، کشف و در این راستا ۲۲ نفر قاچاقچی دستگیر و ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری، گفت: با تلاش مأموران انتظامی در این مدت، ۱۴ باند مواد مخدر منهدم و بالغ بر ۱۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده است که در این رابطه، ۳ هزار و ۲۵۲ متهم شامل قاچاقچی، خرده فروش، حمل کننده، نگهدارنده و ... دستگیر و ۲۱۸ دستگاه خودرو توقیف شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر سال جاری در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد افزایش داشته است، گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به مانند سال‌های گذشته یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است و مأموران انتظامی در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز