خبرگزاری کار ایران

فیلی به ایلنا خبرداد:

پیدا شدن پیکر 65 جان باخته سانحه هوایی یاسوج / اثری از یک مسافر نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۸۴

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن بقایا و پیکر 65 خدمه و مسافر سانحه هوایی یاسوج خبر داد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در 150 روز گذشته بقایا و پیکرهای 65 مسافر جان باخته سانحه هوایی یاسوج پیدا و به پزشکی قانونی این استان تحویل شد.

عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تشریح آخرین روند از عملیات جستجو برای پیدا شدن بقایا و پیکرهای جان باختگان سانحه هوایی یاسوج اظهار داشت: تنها یک مسافر به نام سیادتی فاقد هرگونه بقایا و پیکری است.

وی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ نشانه و اثری از مرحوم سیادتی توسط تیم‌های جستجوگر پیدا نشده و تلاش‌ها همچنان برای پیدا شدن بقایا و پیکر این مسافر و سایر مسافران دیگر که اجساد آنها تکمیل نشده، ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد از انتقال دو بسته جدید دیگر از پیکرها و بقایای جان باختگان این سانحه هوایی طی روز جاری خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها تا ساعاتی دیگر تحویل پزشکی قانونی استان می‌شود. 

فیلی با بیان اینکه 50 نیروی جستجوگر هم اکنون در حال تلاش برای پیدا کردن بقایا و اجساد مسافران سانحه هوایی یاسوج در ارتفاعات دنا هستند، تصریح کرد: عملیات جستجو متوقف نشده و همچنان تلاش‌ها در ارتفاعات دنا ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه جسد 43 مسافر سانحه هوایی یاسوج کامل شده است، خاطرنشان کرد: هویت تمامی این جانباختگان مشخص و برخی از این اجساد تحویل داده شده و برخی دیگر در آستانه تحویل دادن است.

معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد از تحویل هشت جسد دیگر از جان‌باختگان سانحه هوایی یاسوج در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: این اجساد بعد از مراحل قانونی به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: در چند روز گذشته 12 جسد نیز تحویل خانواده‌های این جان‌باختگان شده و بعد از اتمام کارهای آزمایشگاهی اجساد دیگر نیز در کمترین زمان ممکن به خانواده‌ها تحویل داده می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که جسد مرحوم سیادتی یکی از مسافران سانحه هوایی یاسوج که هنوز پیدا نشده نیز توسط تیم‌های جستجوگر پیدا و تحویل خانواده این جان‌باخته شود.

به گزارش ایلنا، هواپیمای مسافربری آسمان با 66 خدمه و مسافر روز 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که در این حادثه تمامی مسافران و خدمه آن جان باختند.  با گذشت بیش از 150 روز از این سانحه تلاش‌ها برای پیدا شدن و انتقال دادن اجساد جان باختگان این سانحه هوایی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز