خبرگزاری کار ایران

فلاح به ایلنا خبرداد:

ادامه جستجوها برای یافتن کودک 8 ساله منوجانی/اعزام50 نیروی امدادی به منطقه

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۶۶۴

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جستجوها برای یافتن کودک منوجانی که 9 روز پیش در منطقه کوهستانی مفقود شده است، همچنان توسط تیم‌های امدادی ادامه دارد.

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ادامه‌جستجوها برای یافتن کودک منوجانی اظهار داشت: ساعت 3 بامداد امروز ادامه جستجوها برای پیدا کردن کودک 8 ساله منوجانی توسط نیروهای امدادی زمینی‌و هوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان و 6 شهرستان‌جنوبی این استان ازجمله رودبار جنوب، کهنوج، جیرفت و... ادامه دارد.

وی گفت: تاکنون 9 ساعت پرواز بالگرد برای یافتن این کودک انجام شده که در یکی از همین پروازها طی 2 روز گذشته خانواده این کودک مفقودی نیز حضور داشتند.

فلاح در ادامه افزود: تاکنون 50 نیروی امدادی در قالب 10 تیم زمینی و کوهستانی با و همچنین سگ‌های زنده یاب از مرکز استان برای یافتن این کودک به منطقه اعزام شده است.

وی عنوان کرد: کمک های نیروهای محلی کوهستانی نیز برای یافتن کودک گمشده منوجانی در کنار فعالیت دستگاه‌های، دولتی، امدادی و امنیتی آغاز شده و تمامی منطقه که دارای قنات‌های فراوانی است در حال بررسی است.
 
وی گفت: سه پایگاه و یک حوزه مقاومت بسیج منوجان از روز اول تجسس در کنار گروه‌های جستجوگر مشارکت داشتند و امروز علاوه بر تیم‌های محلی و پویش مردمی یک گردان نیروی انتظامی از کهنوج و قرارگاه ابوذر در کنار نیرو‌های انتظامی منوجان برای جستجوی امیرحسین تلاش کردند.
 
وی افزود: بخشدار منطقه منوجان نیز شب گذشته با خانواده این کودک مفقود شده جلسه‌ای در محل بخشداری برگزار کردند و قرار است جلسه شورای تامین امروز با حضور دادستان و فرماندار شهرستان منوجان برگزار شده و موضوع به لحاظ امنیتی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

فلاح در پایان گفت: جستجوها تا زمانی که اثری از این کودک مفقود پیدا شود ادامه خواهد داشت و نیروهای امداد و نجات همچنان در منطقه حضور داشته و در حال جستجو هستند.

براساس این گزارش، 9 روز پیش ۳ کودک در روستای عباس آباد پاتک از شهرستان منوجان در مورخ ۷ خرداد ۹۷ برای تفریح راهی کوهستان شدند که با جستجوهای امدادی و مردمی ۲ کودک پیدا شده و تاکنون جستجوها برای پیدا شدن سومین کودک به نام امیرحسین که 8 ساله است، ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز