خبرگزاری کار ایران

پلیس آگاهی آبیک تشریح کرد:

حادثه گروگان‌گیری جوان 21 ساله در آبیک/ 2 مرد و یک زن دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۳۰

پلیس آگاهی شهرستان آبیک در یک عملیات ضربتی ۲ مرد و یک زن را دستگیر و گروگان ۲۱ ساله را آزاد و به خانواده اش تحویل دادند.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اعلام کرد: با حضور و تحقیق ماموران آگاهی در پی گروگانگیری در جایگاه سوخت شهر "آبیک" مشخص شد فرد ربوده شده که به همراه سه نفر از دوستان خود در مسیر "قزوین" به "تهران" برای سوختگیری به جایگاه سوخت آبیک مراجعه کرده بودند در غیاب دوستان خود در جایگاه مورد حمله آدم ربایان قرار گرفته و به همراه خودرو پژو 405 ربوده می شود.

سردار محمودی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی در مرحله اول به دوستان فرد ربوده شده مشکوک و آنان را بازداشت و مشخص شد که در همکاری با آدم ربایان نقش داشته اند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، محل اختفای گروگانگیران در یکی از شهرستان های استان گیلان شناسایی شد.

سردار محمودی ادامه داد: آدم ربایان با خانواده فرد ربوده شده تماس گرفته و تقاضای پرداخت پول در قبال آزادی گروگان و تهدید به کشتن وی کرده بودند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان؛ ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و با نیابت قضائی در قالب دو تیم عملیاتی از پلیس آگاهی استان و شهرستان آبیک در یک عملیات ضربتی 2 مرد و یک زن را دستگیر و گروگان 21 ساله را آزاد و به خانواده اش تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز