خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان خبر داد؛

ضرب و شتم مدیر مدرسه توسط پدر دانش‌آموز

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۸۴۵

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از ضرب و شتم مدیر یکی از مدارس روستایی شهرستان رومشکان توسط پدر یکی از دانش آموزان این مدرسه خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا زینی‌وند مقدم با ابراز تأسف و تأثر فراوان در خصوص ضرب و شتم یکی از مدیران مدارس روستایی شهرستان رومشکان توسط یکی از اولیای دانش‌آموز این مدرسه گفت: حفظ شان و کرامت فرهنگیان اولین اصل و وظیفه سازمانی، انسانی و قانونی آموزش‌وپرورش است و در این راستا به‌محض اطلاع از این خبر تأسف‌بار، طی تماس با مدیر مضروب مدرسه و جویا شدن موضوع،  از طریق مراجع قانونی و مسئولان شهرستانی پی‌گیر موضوع شدیم.
 
وی با تأکید بر اینکه دستورات لازم در این خصوص برای بررسی موضوع به واحدهای حقوقی، حراست و ارزیابی عملکرد و همچنین رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان داده‌شده است، افزود: مقرر شد تا مسئولان این واحدها برای دلجویی از مدیر مدرسه و بررسی و پی‌گیری ویژه به شهرستان رومشکان عزیمت کنند.
 
مدیرکل آموزش‌و پرورش لرستان بابیان اینکه پس از تکمیل گزارش حادثه و جمع‌آوری اسناد و مدارک، موضوع از طریق مراجع قضایی و حقوقی تا احقاق کامل حقوق مدیر مضروب و آسیب‌دیده و همچنین اعاده حیثیت ایشان و جامعه فرهنگی دنبال خواهد شد، گفت: مجازات فرد خاطی را به‌طور قاطع پی‌گیری خواهیم کرد.
 
زینی‌وند بابیان اینکه با توجه به وقوع این رویداد تأسف‌بار در روز پنج‌شنبه سوم خردادماه، واحد حقوقی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رومشکان بلافاصله در روز شنبه پنجم خرداد، موضوع را از طریق مراجع قضایی و انتظامی شهرستان پی‌گیری کرده است،  گفت: پرونده فرد خاطی مفتوح بوده و این پرونده در مراجع انتظامی و قضایی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز