خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی ثلاث باباجانی خبرداد:

آخرین وضعیت درمانی حادثه‌دیدگان انفجار بمب در ثلاث باباجانی

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۱۹۷

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ثلاث باباجانی از آخرین وضعیت خانواده دو معلول شهرستان ثلاث باباجانی که بر اثر انفجار بمب به جامانده ازدوران دفاع مقدس دچار حادثه شدند خبرداد.

به گزارش ایلنا، حسین محمودی درباره بررسی وضعیت خانواده دو معلول ساکن روستای شیخ صالح شهرستان ثلاث باباجانی که براثر انفجار بمب به جامانده از دوران دفاع مقدس دچار حادثه شدند گفت: مادر این خانواده سرپرست خانوار و تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و دارای دو فرزند معلول است.
 
وی افزود: در این حادثه که در محل زندگی آنان به وقوع پیوست، پسر خانواده بر اثر شدت انفجار حاصل از بمب و ریزش پنجره‌ها جان خود را از دست داد.
 
محمودی ادامه داد:  بهاره از مددجویان  معلول  جسمی حرکتی است که در این حادثه از ناحیه  چشم آسیب دیده و احتمال تخلیه چشم وی وجود دارد.
 
وی گفت: زهرا نیز دیگر مددجوی بهزیستی است که از بیماری ام اس رنج می‌برد  که خوشبختانه  در این حادثه دچار آسیب سطحی شده و به صورت سرپایی  مداوا شده است .
 
محمودی  از حمایت بهزیستی در تامین هزینه های درمانی بهاره  خبر داد.چندی پیش در ثلاث باباجانی بر اثر انفجار یک گلوله به جا مانده از جنگ  یک تن جان باخت و چند تن دیگر مصدوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز