خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر قزوین مطرح کرد:

ایجاد حلقه واصل بین توان توانگر و نیاز نیازمند وظیفه جمعیت هلال احمر است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۶۹

رئیس جمعیت هلال احمر قزوین در ضیافت خیریه ماه مهربانی گفت: ایجاد حلقه واصل بین توان توانگر و نیاز نیازمند وظیفه جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ضیافت خیریه ماه مهربانی توسط جمعیت هلال احمر قزوین، با حضور حبیب درگاهی سرپرست امور داوطلبان کل کشور، آیت الله علی محمد تاکندی عضو سابق مجلس خبرگان، استاندار قزوین و بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد.

دکتر حسن آصفی رئیس جمعیت هلال احمر قزوین در ضیافت خیریه ماه مهربانی که برای حمایت از  خانواده بیماران نیازمند برگزار شد، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با شعار بشردوستی و صلح، دوستی و کم کردن آلام بشری در حال فعالیت است، از این رو یکی از مسئولیت‌های هلال احمر رسیدگی به  بیماران نیازمند است. خانواده این بیماران با هزینه های درمان چند میلیونی گاها طبقه اجتماعی شان نیز تغییر می کند ولی به خاطر عزت نفس و حیا حاضر به ابراز نیاز خود نیستند، جمعیت هلال احمر این بیماران را شناسایی و در جهت حمایت از آنها بر می آید.

 وی در خصوص طرح سود مهرآور خاطر نشان کرد: سالانه در استان بین ۵ تا ۷ میلیارد تومان هزینه گل در مجالس ختم می شود،جمعیت هلال احمر با طراحی طرح سود مهرآور، در جهت ایجاد فرهنگ پسندیده  استفاده از تابلوهای نفیس طراحی شده و اهدای آن به خانواده های داغدیده و صرف هزینه ما به ازای آن برای بیماران نیازمند، فعالیت خواهد کرد.

وی در رابطه با تأثیر ایجاد تعامل ارگانها و سمن ها و نیروهای مردمی با جمعیت هلال احمر در هنگام بحران ها گفت: استان قزوین در زلزله کرمانشاه خوب درخشید، پیش از آن ما در تعامل هایمان با ارگان‌ها و سمن های مختلف ، امدارد رسانی را با برنامه مشخص و مدون عملی و کمک های مردمی را براساس نیاز مقصد در استان تفکیک و ارسال کنیم.

آصفی در رابطه با نوروز گذشته افزود: در نوروز امسال ۴۰درصد افزایش تردد خودروها و افزایش ۱۵درصدی تصادفات را در استان داشتیم، لکن با برنامه ریزی و چینش خودروها و نیروهای جمعیت در جاده ها، با وجود اینکه ۴درصد آمار تلفات کشوری بالا رفت، لکن این آمار ۴۷درصد در قزوین کاهش داشته است.

 رییس جمعیت هلال احمر در پایان گفت: هدف ما در خیریه صرفا جمع آوری پول برای نیازمندان نیست، بلکه ما در این ضیافت، خیرین را به خانواده هلال اضافه می کنیم ، چرا که افزایش این تعامل و همیاری موجب کاهش آلام بشری خواد شد.

گفتنی است در حدود ۵۰۰ میلیون ریال در این ضیافت توسط خیرین استان جمع آوری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز