خبرگزاری کار ایران

شهردار پردیس خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی آشیانه بالگرد امداد در پایگاه اورژانس هوایی پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۲۶

شهردار پردیس از پیشرفت 70 درصدی آشیانه بالگرد امداد در پایگاه اورژانس هوایی این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، کورش گلریز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از جمله پروژه‌هایی که به منظور ارتقای ایمنی شهروندان با پی‌گیری‌های شورای اسلامی شهر پردیس از سوی این شهرداری اجرا می‌شود، احداث مرکز اورژانس هوایی در ورودی فاز هشت پردیس است.

وی تصریح کرد: این مرکز امداد و نجات در استان تهران کم نظیر و نمونه است و در سایه تعامل شورای شهر پردیس با رئیس مرکز اورژانس شهرستان و استان، یکی از هفت فروند بالگرد مدرن و به روز در زمینه امداد هوایی وارد شده به کشور، به شهر پردیس اختصاص یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: در همین راستا شهرداری پردیس در راستای فراهم سازی مقدمات لازم، احداث سازه‌ای به منظور محل استقرار دائمی بالگرد امداد و نجات شامل آشیانه، منبع سوخت و محل استراحت خلبان را در دستور کار قرار داد. 

به گفته شهردار پردیس، سوله آشیانه به مساحت 360 مترمربع و منبع سوخت به مساحت 80 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس برای احداث این مجموعه اعتباری بالغ بر5میلیارد ریال اختصاص داد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز