خبرگزاری کار ایران

ابوالقاسم پالیزگیر مطرح کرد:

ضرورت ایجاد فعالیت شرکت سیپورکس در راستای اشتغالزایی ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۲۰۹

فرماندار ساوجبلاغ در دیدار با مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان، مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم پالیزگیر در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز  از عزم جدی فرمانداری برای ثبت اشتغال در سامانه خبر داد و گفت: با تحقق تعهد 65 درصدی این شهرستان در سال گذشته، امسال هم با تلاش مضاعف وارد عرصه شده‌ایم و امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی در این بخش برای امسال داشته باشیم.

وی افزود: تلاش برای فعالیت کامل شرکت سیپورکس از مهمترین خواسته‌های ما برای ایجاد اشتغال در شهرستان است که با تمام توان آن را دنبال می‌کنیم و از شما هم می‌خواهیم در عملی شدن آن شهرستان را یاری کنید.

در این دیدار پیشنهاد تبدیل شدن شرکت سیپورکس به شهرک کانی به عنوان یک طرح اولیه مورد بحث قرار گرفت.

همچنین پیگیرى تبدیل سه لکه صنعتى در شهرستان به ناحیه صنعتى و پیگیرى تاسیس سه ناحیه روستایی در سه بخش از موارد دیگرى بود که فرماندار ساوجبلاغ خواستار عملیاتى شدن ان شد.

جهانگیر شاهمرادى، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز ضمن تشکر از تلاش و همراهى فرماندار ساوجبلاغ، آمادگى خود را براى اجرایی شدن موارد مطرح شده، اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز