خبرگزاری کار ایران

علی اصغر صلواتی خبر داد:

تمدید قراردادهای تجاری در قالب کنسرسیوم 

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۲۲۴

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: تمدید مصوبه شورای اقتصاد توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و تمدید قرارداد تجاری در قالب کنسرسیوم، حاصل شده است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر صلواتی با تاکید بر تدام جلسات کارگروه فاینانس به‌منظور سرعت بخشیدن به کارهای عملیاتی، گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد بهره برداری از مترو کرج در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی با اشاره به پیگیری‌های این سازمان برای تمدید برخی مصوبه‌ها افزود: تمدید مصوبه‌ی شورای اقتصاد برای سال 97 توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و تمدید قرارداد تجاری در قالب کنسرسیوم Citic+Sabir حاصل شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی، اضافه کرد: این در حالی است که با شرکتِ سیتیک به عنوان تامین کننده فاینانسِ خارجی نیز تعاملات مستمر صورت گرفته و در صورت اعمال حمایت‌های لازم برای تمدید و بروزرسانی مجوزها و مصوبات لازم، امکان پیشبرد فرآیندهای فاینانس با عاملیت بانک صنعت و معدن فراهم خواهد شد.

صلواتی اظهار داشت: به موجب موافقت و تصویب شورای‌شهر مبنی بر بهره‌گیری از تسهیلات چهار هزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت برای اجرای فاز یکِ خط 2 ریلی کرج، نسبت به ارایه مستندات مورد نیاز به سازمان شهرداری‌ها اقدام شده است.

وی افزود: این موضوع هم اکنون در مرحله صدور تضامین 50 درصد دولتی برای سیر مراحل سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز