خبرگزاری کار ایران

در استان مرکزی صورت گرفت؛

ایران، تولید کننده کیت‌های تشخیص بیماری‌های دامی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۳۶۳

قرارداد مشارکت در تولید کیت‌های تشخیص بیماری های دامی بین موسسه واکسن و سرم سازی رازی در استان مرکزی و شرکت دانش بنیان بخش خصوصی امضاء شد.

به گزارش ایلنا از اراک، مدیر موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: بیماری های یون و بروسلوز بیماری هایی شایع در گاو و گوسفند است که برای پیشگیری و کاهش تلفات این بیماری‌ها، کیت‌های تشخیص کاربرد فراوانی دارد.

دکتر اسحاقی افزود: دانش فنی و توان تولید این کیت های تشخیص طبی دامپزشکی با مشارکت بخش خصوصی فراهم شد و با تولید انبوه این محصولات علاوه بر جلوگیری از خروج سالانه یک میلیون و صد هزار دلار ارز ، شرایط تامین و توزیع به موقع کیت های تشخیص بیماری های یون و بروسلوز فراهم شده است.

دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی هم گفت: با واگذاری تولید این محصولات، تاکنون 247 دانش فنی در حوزه تحقیقات و تولید جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شده است و شرایط برون سپاری ، تولید و تحقیق در 200 دانش فنی دیگر بوجود آمده است.

 آقازاده استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت : استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و اعتماد به شرکت های دانش بنیان از اولویت های اصلی دولت است و با جذب مشارکت بخش خصوصی ضمن افزایش ظرفیت های تولید، شرایط شکوفایی اقتصاد در بخش خصوصی هم فراهم می آید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز