خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

اعلام تاریخ ثبت‌نام تعاونگران در کارگاه های آموزشی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۸۹

تاریخ ثبت نام تعاونگران استان البرز در کارگاه های آموزشی آشنایی با مفاهیم، نظریه ها، مدل ها، الگوها و تکنیک های بهره وری در کسب و کارهای تعاونی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی محمد، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز درخصوص برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: به منظور آشنایی تعاونگران مجموعه کارگاه های آموزشی با عنوان آشنایی با مفاهیم، نظریه ها، مدل ها، الگوها و تکنیک های بهره وری در کسب و کارهای تعاونی از سوی معاونت تعاون وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در استان ها تبیین و برنامه ریزی شد و در استان البرز نیز این کارگاه آموزشی در ماه های آتی برگزار خواهد شد.

وی درخصوص جامعه هدف این کارگاه آموزشی و تخصصی در بخش تعاون اظهار داشت: کلیه اعضای هیات های مدیره، بازرسان و مدیران عامل شرکت های تعاونی و به ویژه تعاونی های پیشرو، مدیران و کارشناسان بخش تعاون استان، کارشناسان حوزه تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون، اتحادیه های تعاونی استانی و سازمانهای مردم نهاد بخش تعاون استان البرز می توانند در این کارگاه های آموزشی ثبت نام و شرکت کنند. 

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز درخصوص زمان ثبت نام این کارگاه ها تصریح کرد: علاقمندان می توانند تا تاریخ 31 تیرماه سال جاری با تکمیل فرم های ثبت نام در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این دوره های آموزشی شرکت کنند. 

محمد با اشاره به اینکه در پایان دوره گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان، ارائه می شود، خاطرنشان کرد: همچنین برای اطلاع بیشتر در خصوص این کارگاه های آموزشی و نحوه ثبت نام، تعاونگران می توانند با تلفن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به شماره 32128000 داخلی( 204) بخش آموزش و ترویج و تحقیق تعاونی این اداره کل تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز