خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۸۲۲

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی امروز در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه با توجه به افزایش حجم بار ترافیکی، امروز شنبه 26 خرداد محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح یکشنبه 27 خرداد در جاده های کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع استف افزود: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا 2 بامداد یکشنبه 27 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه حاضر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا 2 بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تریلرها به استثنای کامیون ها و کامیونت ها حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده هراز از ساعت 6 صبح امروز تا 12 فردا یکشنبه 27 خرداد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا 2 بامداد فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح امروز تا 24 در جاده سوادکوه ممنوع است افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 و 2182920 بطور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز