خبرگزاری کار ایران

صلواتی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

پخش دیدار ایران – مراکش در راستای تامین فضای نشاط اجتماعی برای اصفهانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۸۹۷

نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت توسعه سیاحتی سپاهان گفت: پخش مسابقه فوتبال ایران –مراکش در جام جهانی2018 در راستای تامین فضای نشاط اجتماعی برای شهروندان اصفهانی بود.

وحید صلواتی در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تبریک عید سعید فطر  اظهار داشت: مدت‌ها بود دنبال ایجاد فضایی برای شادی و نشاط شهروندان اصفهان در چهارچوب‌های مشخص کشور بودیم و برای این موضوع برنامه ریزی لازم انجام شد و جام جهانی فرصت مناسبی برای اجرای این برنامه بود.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردیم شاهد چنین استقبالی از سوی مردم باشیم ولی متوجه شدیم تمام مسیرهای منتهی به محل نمایش مسابقه ترافیک شده و جمعیتی به مراتب بیشتر از آنچه ما برنامه‌ریزی کرده بودیم برای تماشای مسابقه فوتبال به بلوار تله کابین صفه آمدند.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه سیاحتی سپاهان یادآور شد: با توجه به استقبال و همکاری شهروندان درصددیم این برنامه را ادامه دهیم و با توجه به ارزیابی ما از برگزاری چنین برنامه‌ای که برای اولین بار در اصفهان شاهد آن بودیم با انتظامات بیشتر خود را برای خدمت‌رسانی به جمعیت بیشتری آماده خواهیم کرد.

وی به تداوم پخش مسابقات ایران در تلویزیون بزرگ شهری در مجموعه توسعه سیاحتی سپاهان اشاره کرد و اذعان داشت: دو بازی تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال را به این صورت پخش خواهیم کرد. فقط برای کنترل بهتر اوضاع احتمال زیاد ادامه این برنامه در شهر رویاها خواهد بود.

صلواتی یادآور شد: نظم و همکاری شهروندان در این بازی بسیار عالی بود و توانستیم بعد از برد ایران برابر مراکش، این پیروزی را با مراسم آتش‌بازی جشن بگیریم و امیدواریم این اتفاق که برای اولین بار در اصفهان انجام شده مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت فراهم کردن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است و تجربه اصفهان می‌تواند تاییدی بر حضور امن بانوان و حتی بچه‌ها در ورزشگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز