خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

خانواده‌ها می‌توانند در کمال آرامش کنار هم فوتبال ببینند/ مسئولان به مردم اعتماد کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۴۵

مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی سپاهان گفت: پخش زنده مسابقه ایران و مراکش در بام اصفهان نشان داد خانواده ها می‌توانند در کنار هم در آرامش کامل و با حفظ شئونات، فوتبال تماشا کنند.

علی معینی در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: مدت‌ها بود که فکر می‌کردیم شهر اصفهان نیاز به فضایی برای نشاط عمومی دارد و از سوی دیگر به دنبال ایجاد ظرفیت برای شادی مردم بودیم تا در فضایی توام با آرامش و شادی موقر کنار یکدیگر جمع شوند که جام جهانی این فرصت را به ما داد.

وی با بیان اینکه استقبال از پخش دیدار ایران و مراکش بسیار عالی بود، ادامه داد: قطعا دو بازی دیگر ایران مقابل اسپانیا و پرتغال را پوشش خواهیم داد و اگر مردم از ما بخواهند بازی های مهم را نیز با این روش پخش خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی سپاهان افزود: با توجه به استقبال مردم از برنامه پخش زنده مسابقه ایران از تلویزیون شهری، فضای فیزیکی را برای مسابقات آینده افزایش داده و به تعداد صندلی ها اضافه خواهیم کرد و به گونه ای عمل می کنیم که در شان مردم اصفهان باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است این برنامه برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال نیز عملیاتی شود،گفت: سعی می کنیم روی این مسئله تبلیغات کنیم و از مسئولان هم خواهش می‌کنیم این فضای پرشور و نشاط که در کمال آرامش و طبق موزاین کشور بود را ببینند. البته مسائلی هست که تاکنون تجربه نشده و دل نگرانی‌هایی برای آن مسائل وجود دارد. مسئولان باید به مردم اعتماد کنند و اگر نقطه ضعف هایی هست باید اصلاح و مرتفع شود.

معینی با تاکید بر اینکه هیچ منعی برای حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: می‌توانیم شاهد حضور خانم ها در ورزشگاه ها و استادیوم ها باشیم و شک نکنید که جامعه خودش را با تغییرات تطبیق خواهد داد.

وی تصریح کرد: فعلا باید با همین فضاهای شهری به عنوان فضاهای ایمن پیش برویم تا کم کم فضای بزرگتری را به این برنامه ها اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی سپاهان ضمن تشکر از فرمانداری اصفهان، اداره کل ارشاد و معاونت فرهنگی شهرداری بابت این همراهی تصریح کرد: از نیروی انتظامی برای نظم بخشی به فضا تشکر ویژه دارم و اگر همراهی مسئولان بیش از این شود قطعا می توانیم برنامه های بیشتری را اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز