خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

اولین «بیگ جامپ» اردبیل راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۶۰

با حضور مسئولان استانی، اولین بیگ جامپ اردبیل در منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی شهرستان مشکین شهر راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مراسم بهره برداری از این پروژه گردشگری، به اجرای آن در مدت یک ماه اشاره کرد.

نادر فلاحی متذکر شد: این پروژه با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی سرمایه‌گذار عملیاتی شده و آماده استفاده گردشگران و مسافران تابستانی است.

وی افزود: علاوه بر این «فود کورد» یا محل ارائه غذاهای محلی نیز در این منطقه نمونه راه اندازی شده است و بی شک در پروژه های گردشگری دیگر شاهد بهره برداری از فودکورد خواهیم بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: در فازهای بعدی اجرای پارک آبی نیز برنامه ریزی شده و مطابق قول مساعد سرمایه گذار تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته فلاحی حضور سرمایه‌گذاران در توسعه گردشگری استان فرصت مغتنمی است و از فعالیت سرمایه‌گذاران حمایت می شود.

وی با بیان اینکه صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری گردشگری به یک هفته کاهش یافته است، ادامه داد: علاوه بر این مطالعات جامعی در خصوص سایت های گردشگری در دست اقدام است تا بتوان به واسطه آن فرصت های اولویت دار سرمایه گذاری را معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز