خبرگزاری کار ایران

در حکمی؛

نجفی، اعضای “کارگروه توسعه فرودگاه پیام” را منصوب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۸۶

با حکم استاندار البرز، کارگروهی برای هم افزایی بیشتر، مشارکت هدفمند و ایجاد بستری یکپارچه در تعامل مستمر دستگاه‌های استانی در راستای توسعه فرودگاه پیام تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی طی حکمی سعید زرندی؛ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام را به عنوان “دبیر کارگروه توسعه فرودگاه پیام” منصوب کرد. 

استاندار در این حکم تصریح کرده است: “امید است با بهره‌گیری از تمام توانمندی‌های مدیریتی و امکاناتی دستگاه مربوط در جهت مسافری شدن فرودگاه و نیز توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام اهتمام ورزید. توفیق همگی را از خدای متعال در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید خواستارم.”

مدیران ارشد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز، شهرداری کرج، فرمانداری کرج و فرمانداری ساوجبلاغ از جمله اعضای این کارگروه هستند.

خسرو ارتقایی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، جانشین ریاست این کارگروه و استاندار البرز ریاست ” کارگروه توسعه فرودگاه پیام” را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز